Nie obsługuję flasha :-(

Nasza działalność

Specjalizujemy się w zarządzaniu i strategii public relations, korporacyjnym public relations, publicznych kampanii informacyjnych, badaniach rynku i opinii, marketingu i public relations dla mediów.


Do tej pory naszymi najważniejszymi klientami byli:

  • PKN ORLEN SA (2000 - 2003 r., doradztwo, współpraca z działem kontaktów z inwestorami i PR, analizy mediowo - internetowe)

  • PTC Era (od 2005 r. doradztwo w obszarze zarządzania kryzysowego, wsparcie dla zarządu, opracowanie i wdrożenie strategii komunikowania, kontakty z mediami)

  • J.W. Construction Holding (od 2005 r. wdrażanie programu public relations, monitoring mediów, kontakty z dziennikarzami i z klientami)

  • Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (2004 - 2005 r., doradztwo przy wprowadzaniu nowych tytułów czasopism, wsparcie PR dla "Świata Nauki", polskiej edycji "Scientific American")

  • Stowarzyszenie Gazet Lokalnych (od 2004 r. akcja informacyjna dla rynku mediów, wdrażanie nowej "marki parasolowej" "Tygodnik Lokalny", kontakty z dziennikarzami i z klientami)

  • Aventis CropScience (2001 - 2003 r., program komunikacji internetowej, monitoring mediów i Internetu)

  • AQUA SA (2001 r. - przygotowanie strategii PR, pomoc w powołaniu działu public relations, szkolenie personelu, opracowanie raportu rocznego, analizy mediowo - internetowe)

  • Coca-Cola Poland Services (2003 - 2005 r. monitoring prasy, serwisów i forów internetowych)

  • Dom Maklerski Wood & Company (2000 - 2001 r., obsługa PR Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock, wprowadzenie na rynek, kontakty z dziennikarzami i ze społecznością internetową, program lojalnościowy)

  • Centralny Dom Maklerski Pekao SA (1998-1999 r., program public relations dla obligacji skarbowych Ministerstwa Finansów, CDM był agentem emisji obligacji)

  • Fujitsu Europe (1998 r., akcja informacyjna dla partnerów handlowych Fujitsu, sprzedawców komputerów przenośnych typu LifeBook)

  • SIMPLE SA (1997 - 2000 r., kontakty z dziennikarzami i z klientami dla producenta oprogramowania wspomagającego zarządzanie)


Wykonywaliśmy również usługi dla:


  • Wydawnictwa Murator (2003 - 2004 r., doradztwo marketingowe i public relations dla tytułów prasowych poświęconych budownictwu i urządzaniu wnętrz)
  • Tchibo Warszawa(doradztwo w zakresie zarządzania i strategii komunikowania)
  • IBM Polska (akcja informacyjna dla partnerów handlowych)
  • Delecta SA (sondaż wśród pracowników i program oceny komunikacji wewnętrznej) i innych firm,
  • BRE MultiBank (1999 r., przygotowanie programu public relations dla banku detalicznego wprowadzanego przez BRE)
  • International Water (UK) Ltd. (materiały informacyjne)
  • i dla innych firm.



W EUROPIE


Od 2004 roku Woodstock Leasor Warszawa jest partnerem M: Communications z Londynu - czołowej międzynarodowej agencji zajmującej się finansowym public relations i relacjami inwestorskimi.



Do największych projektów prowadzonych przez konsultantów naszej sieci agencji public relations w Europie środkowej i wschodniej należały:


  • kampania informacyjna o podatku VAT w Słowenii (dla Ministerstwa Finansów Słowenii),
  • kampania informacyjna na temat reform prywatyzacyjnych w Rumunii,
  • akcje promujące zmiany w rolnictwie i przetwórstwie żywności na Białorusi i na Ukrainie,
  • organizacja służb informacyjnych urzędów skarbowych w Rosji,
  • publiczna kampania informacyjna o podatku VAT w Bułgarii.

Powrót do strony głównej

O FIRMIE | USŁUGI | WARTOŚCI | ZAUFALI NAM | NASZA DZIAŁALNOŚĆ | NOWI KLIENCI | KONTAKT