Nasza działalność
Specjalizujemy się w zarządzaniu i strategii public relations, korporacyjnym public relations, publicznych kampanii informacyjnych, badaniach rynku i opinii, marketingu i public relations dla mediów.
Do tej pory naszymi najważniejszymi klientami byli:
- PKN ORLEN SA (2000 - 2003 r., doradztwo, współpraca z działem kontaktów z inwestorami i PR, analizy mediowo - internetowe)
- PTC Era (od 2005 r. doradztwo w obszarze zarządzania kryzysowego, wsparcie dla zarządu, opracowanie i wdrożenie strategii komunikowania, kontakty z mediami)
- J.W. Construction Holding (od 2005 r. wdrażanie programu public relations, monitoring mediów, kontakty z dziennikarzami i z klientami)
- Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (2004 - 2005 r., doradztwo przy wprowadzaniu nowych tytułów czasopism, wsparcie PR dla "Świata Nauki", polskiej edycji "Scientific American")
- Stowarzyszenie Gazet Lokalnych (od 2004 r. akcja informacyjna dla rynku mediów, wdrażanie nowej "marki parasolowej" "Tygodnik Lokalny", kontakty z dziennikarzami i z klientami)
- Aventis CropScience (2001 - 2003 r., program komunikacji internetowej, monitoring mediów i Internetu)
- AQUA SA (2001 r. - przygotowanie strategii PR, pomoc w powołaniu działu public relations, szkolenie personelu, opracowanie raportu rocznego, analizy mediowo - internetowe)
- Coca-Cola Poland Services (2003 - 2005 r. monitoring prasy, serwisów i forów internetowych)
- Dom Maklerski Wood & Company (2000 - 2001 r., obsługa PR Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock, wprowadzenie na rynek, kontakty z dziennikarzami i ze społecznością internetową, program lojalnościowy)
- Centralny Dom Maklerski Pekao SA (1998-1999 r., program public relations dla obligacji skarbowych Ministerstwa Finansów, CDM był agentem emisji obligacji)
- Fujitsu Europe (1998 r., akcja informacyjna dla partnerów handlowych Fujitsu, sprzedawców komputerów przenośnych typu LifeBook)
- SIMPLE SA (1997 - 2000 r., kontakty z dziennikarzami i z klientami dla producenta oprogramowania wspomagającego zarządzanie)
Wykonywaliśmy również usługi dla:
- Wydawnictwa Murator (2003 - 2004 r., doradztwo marketingowe i public relations dla tytułów prasowych poświęconych budownictwu i urządzaniu wnętrz)
- Tchibo Warszawa(doradztwo w zakresie zarządzania i strategii komunikowania)
- IBM Polska (akcja informacyjna dla partnerów handlowych)
- Delecta SA (sondaż wśród pracowników i program oceny komunikacji wewnętrznej) i innych firm,
- BRE MultiBank (1999 r., przygotowanie programu public relations dla banku detalicznego wprowadzanego przez BRE)
- International Water (UK) Ltd. (materiały informacyjne)
- i dla innych firm.
W EUROPIE
Od 2004 roku Woodstock Leasor Warszawa jest partnerem M: Communications z Londynu - czołowej międzynarodowej agencji zajmującej się finansowym public relations i relacjami inwestorskimi.
Do największych projektów prowadzonych przez konsultantów naszej sieci agencji public relations w Europie środkowej i wschodniej należały:
- kampania informacyjna o podatku VAT w Słowenii (dla Ministerstwa Finansów Słowenii),
- kampania informacyjna na temat reform prywatyzacyjnych w Rumunii,
- akcje promujące zmiany w rolnictwie i przetwórstwie żywności na Białorusi i na Ukrainie,
- organizacja służb informacyjnych urzędów skarbowych w Rosji,
- publiczna kampania informacyjna o podatku VAT w Bułgarii.