Nie obsługuję flasha :-(

Wartości

Profesjonalizm - należymy do Public Relations Society of America, największej profesjonalnej organizacji PR na świecie (od 1999 roku) i do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (od 1994 roku), przestrzegamy standardów zawodowych i kodeksów etycznych tych organizacji.


Strategiczne podejście - uważamy komunikowanie za ważny element zarządzania i za część strategii firmy, a w działaniach public relations zawsze doradzamy docieranie do najważniejszych grup i koncentrację na głównych celach organizacji.


Dwukierunkowa komunikacja - tylko partnerski dialog i wymiana opinii między firmą a jej otoczeniem przynosi powodzenie programu public relations. Mediom, klientom, inwestorom, analitykom, czy partnerom handlowym niczego nie można narzucić, a jedynie przedstawić własny punkt widzenia, postarać się o zrozumienie i akceptację dla niego.


Efektywność - cele biznesowe zawsze mają pierwszeństwo przed doraźnymi efektami promocyjnymi; public relations pomaga w osiąganiu lepszych wyników operacyjnych i finansowych.


Wkład w sukces klienta - stanowi uzasadnienie dla wszystkich inwestycji w public relations, a ochrona jego reputacji jest kluczowa dla postrzegania przez otoczenie firmy, czy organizacji.

Powrót do strony głównej

O FIRMIE | USŁUGI | WARTOŚCI | ZAUFALI NAM | NASZA DZIAŁALNOŚĆ | NOWI KLIENCI | KONTAKT